Пошуковий запит: (<.>A=Смоліна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Смоліна О. С. Медико-біологічні та соціально-педагогічні аспекти затримки психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. С. Смоліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2011_2_28
|
2. |
Дідушок Н. Я. Із практики дослідження рукописних записів, виконаних у незвичних умовах письма [Електронний ресурс] / Н. Я. Дідушок, О. М. Смоліна, О. С. Дробишева // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2013. - Вип. 13. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2013_13_39
|
3. |
Смоліна О. О. Національні особливості православної монастирської культури [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Наукові записки НаУКМА. Теорія та історія культури. - 2013. - Т. 140. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAtk_2013_140_12
|
4. |
Ковкіна Є. В. Закономірності змін загальних і окремих ознак почерку при виконанні рукописних записів масляною крейдою на тканині та шпалерах [Електронний ресурс] / Є. В. Ковкіна, О. М. Смоліна, Л. О. Гріненко // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2012. - Вип. 12. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2012_12_27
|
5. |
Сохранич Т. В. Деякі актуальні питання підготування порівняльних матеріалів для проведення почеркознавчої експертизи [Електронний ресурс] / Т. В. Сохранич, В. Г. Абросимова, О. М. Смоліна, Н. Г. Бочарова, Л. Г. Сухорукова // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2010. - Вип. 10. - С. 270-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2010_10_42
|
6. |
Смоліна О. Хронотоп православної монастирської культури [Електронний ресурс] / О. Смоліна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2011. - Вип. 7. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2011_7_40
|
7. |
Смоліна О. О. Системний характер культури православного чернецтва [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Культура і сучасність. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2013_1_16
|
8. |
Смоліна О. О. Монастир та інтернет: до проблеми новаторства в культурі православного чернецтва [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Культура і сучасність. - 2014. - № 2. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2014_2_7
|
9. |
Смоліна О. О. Особливості культури українського православного чернецтва [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2014. - Вип. 33. - С. 239-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2014_33_31
|
10. |
Смоліна О. О. Особливості механізмів і процесів відтворення культури православного чернецтва [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 4. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_4_10
|
11. |
Смоліна О. С. Характеристика становлення духовних цінностей у старших дошкільників в нормі та з ЗПР [Електронний ресурс] / О. С. Смоліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(1). - С. 324-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(1)__41
|
12. |
Смоліна О. С. Роль емпатіі у формуванні взаємодопомоги дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. С. Смоліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 18. - С. 185-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_26
|
13. |
Смоліна О. С. Теоретичні основи виховної моделі суб’єкт-суб’єктних відносин у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. С. Смоліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(2). - С. 418-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(2)__52
|
14. |
Смоліна О. О. Феномен майбутнього в культурі православного чернецтва [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. - 2013. - Вип. 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mvkfm_2013_1(1)__10
|
15. |
Смоліна О. Особливості культури православного жіночого чернецтва [Електронний ресурс] / О. Смоліна // Культурологічна думка. - 2012. - № 5. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2012_5_12
|
16. |
Смоліна О. О. Святі гори як простір діалогу культурних традицій [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Культура України. Серія : Культурологія. - 2018. - Вип. 60. - С. 250-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2018_60_26
|
17. |
Смоліна О. О. Храми Луганщини: історико-культурний контекст і актуальність дослідження [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2018. - Вип. 40. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2018_40_3
|
18. |
Смоліна О. О. Культурна ідентичність як динамічне утворення (на прикладі культурної самоідентифікації населення східних областей України) [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна, А. М. Ополонін // Культура України. Серія : Культурологія. - 2018. - Вип. 62. - С. 171-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2018_62_20 Звернено увагу на актуальнісгь культурологічного аналізу подій на Сході України, які значно впливають не лише на політичне, але й культурне життя країни. Зокрема, гостро стоїть питання формування політичної культури і національної культурної ідентичності жителів Сходу України. З 1991 р. їх орієнтації багато в чому визначалися як проросійські. Грунтуючись на сучасних соціологічних дослідженнях, автори констатують зміну культурної ідентичності жителів Сходу України з проросійської на проукраїнську. Це свідчить про динаміку культурної ідентичності як соціокультурного утворення і про відносини взаємного поповнення, в яких перебувають політична культура і культурна ідентичність.
|
19. |
Смоліна О. О. Культурна ідентичність як динамічне утворення (на прикладі культурної самоідентифікації населення Східних областей України) [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна, А. М. Ополонін // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 27. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_27_12 Звернено увагу на актуальнісгь культурологічного аналізу подій на Сході України, які значно впливають не лише на політичне, але й культурне життя країни. Зокрема, гостро стоїть питання формування політичної культури і національної культурної ідентичності жителів Сходу України. З 1991 р. їх орієнтації багато в чому визначалися як проросійські. Грунтуючись на сучасних соціологічних дослідженнях, автори констатують зміну культурної ідентичності жителів Сходу України з проросійської на проукраїнську. Це свідчить про динаміку культурної ідентичності як соціокультурного утворення і про відносини взаємного поповнення, в яких перебувають політична культура і культурна ідентичність.
|
20. |
Смоліна О. О. Культуротворчі можливості перекладу в поглядах Хосе Ортеги-і-Гассет [Електронний ресурс] / О. О. Смоліна // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 29. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_29_8 Робота розширює уявлення про культурологічні погляди Хосе Ортеги-і-Гассета. В якості матеріалу для аналізу залучені роботи сучасних іспанських вчених у перекладах автора цієї статті. Проблему перекладу Ортега розглядає крізь систему бінарних опозицій: виявлення / замовчування, живе / мертве, застигла схема / стихія життя, мова / мовчання, рідна мова / чужа мова, поганий утопіст / добрий утопіст, думати / говорити. Перекладач не лише знаходить вдалі еквіваленти між двома мовами; він перекладає себе як носія однієї культури у людину іншої культури. Таким чином переклад є засобом розуміння себе, засобом пізнання своєї та іншої культури.Робота розширює уявлення про культурологічні погляди Хосе Ортеги-і-Гассета. В якості матеріалу для аналізу залучені роботи сучасних іспанських вчених у перекладах автора цієї статті. Проблему перекладу Ортега розглядає крізь систему бінарних опозицій: виявлення / замовчування, живе / мертве, застигла схема / стихія життя, мова / мовчання, рідна мова / чужа мова, поганий утопіст / добрий утопіст, думати / говорити. Перекладач не лише знаходить вдалі еквіваленти між двома мовами; він перекладає себе як носія однієї культури у людину іншої культури. Таким чином переклад є засобом розуміння себе, засобом пізнання своєї та іншої культури.
|
| |